review KuSeru Rindu Itu Ô eBook or Kindle ePUB

read & download ☆ eBook or Kindle ePUB Ù Hanni Ramsul

KuSeru Rindu ItuPerkahwinan itu tiada kekurangan langsung Hisyam bahagia menjadi suami kepada Idayu dan KuSeru Rindu PDFEPUBIdayu sepuluh kali bahagia bergelar isteri kepada lelaki yang dicintai sepenuh jiwanya itu walau perkahwinan mereka bukan berlandaskan perasaan cinta pada mulanya Kebahagiaan hampir menjadi sempurna dengan kehadiran seorang anak lelaki yang cukup keletahNamun di pihak Hisyam bagai ada satu kekosongan di hatinya Kekosongan yang dia. Cerita Idayu Hisyam telah diintai dilaman blog penulis fuh baru 15 episod air mata dah meleleh nak tau kesudahan kisah mereka hari ini jugak 7 Nov 2013Ku seru rindu ituRasa puas baca naskah ini sebabnya semua watak diberi ruang untuk pembaca tahu apa yang mereka rasa tentang seseorang atau situasi yang berlakuPada Cik Pah ada pengajaran yang penulis cuba tunjukkan melalui watak yang diwujudkan Buat pengajaran bidadari diluar sana yang masih single yang hatinya dicuri lelaki budiman yang telah berkahwin dan dah jadi bapa Andai kata anda dihimpit situasi seperti Maisara jangan cepat terbuai janji manis lelaki mungkin waktu itu mereka juga keliru dengan diri mereka Alam rumahtangga ni bukan sahaja melibatkan dua perasaan tetapi ramai akan turut merasa tempiasnya sakit dan kecewa Apabila isu pasal kahwin ditimbulkan dan si lelaki berdolak dalih bertangguh tangguh mengkhabarkan kepada isteri pertama bersedialah anda menghadapi fasa hubungan selanjutnya sama ada si lelaki mengotakan janji mengahwini anda atau memutuskan hubungan Bagi isteri yang suaminya ada skandal diluar layani keperluan suami tanpa cacat sedikitpun moga suami dapat mempertimbangkan semula anda daripada diceraikan atau dimadukan Mungkin payah tapi siapa tahu hati suami kembali menggebu untuk anda Ya Ini kata2 dari orang yang tak merasakan sakit dikecewakan Ada kot kata Cik Pah poyo ahaks Apa2 pun Cik Pah tabik penulis bertabah menulis cerita yang buat orang rasa nak demam ####### 7 tahun melayari rumahtangga Hisyam masih gagal menemui rasa cinta buat isteri yang telah melahirkan seorang putera comel Syafi buah hati mereka yang keletah dan memeriahkan rumahtangga mereka Mereka berkahwin atas desakan orang tua Jadinya diawal perkahwinan mereka hanya berlakon bahagia depan ibu bapa masing masing Hisyam telah memberi peringatan buat Idayu yang dia mungkin akan mencintai wanita lain suatu hari nanti Sehinggalah suatu hari yang dikatakan itu betul betul berlaku Idayu kecewa kerana hatinya telah diam untuk Hisyam bukan Borhan kekasih hati yang curang dan mengambil kesempatan mengelak dari dipersalahkan putusnya hubungan mereka suatu ketika duluWalaupun Idayu tahu Hisyam menduakan dia Idayu tetap melayan keperluan Hisyam dengan senyuman Dia tahu masanya telah tiba samada Hisyam melepaskan dia atau dia terpaksa rela menerima Maisara sebagai madu Hisyam yang tidak tahu bahawa Idayu telah menghidu hubungan dia dengan Sara masih melayan Ayu seperti biasa kerana dia adalah lelaki yang penuh tanggungjawab Sedikit perubahan Ayu yang suka termenung menghambat rasa bersalah dihati Ditakuti muramnya Ayu adalah disebabkan Ayu tahu skandal dia Pada Shahrul sahabat baik merangkap adik ipar diceritakan rasa istimewa dia buat Sara dan persediaan mengahwini Sara Walaupun Shahrul memujuk untuk Hisyam pertimbangkan Hisyam tetap degil memperisterikan Sara kerana dia telah temui rasa cinta yang bertandang yang tidak ada untuk Ayu Dalam dia berkeras untuk menyunting Sara sebenarnya Hisyam masih bertangguh untuk memberitahu Ayu kerana takut Ayu bersedih Berbulan2 bertangguh Sara akhirnya nekad menonjol diri di pejabat dan mengaku sebagai kekasih Hisyam depan Ayu Lagi berkali kali watak perempuan kedua dijahatkan sedangkan yang jahatnya adalah suami yang telah temui cinta baruDalam bersedih Ayu mulakan langkah dengan mengusul untuk mereka berbulan madu untuk kali kedua dengan syarat dalam tempoh 2 minggu mereka bercuti Hisyam dilarang sama sekali menghubungi Sara Berbahagialah Hisyam dan Idayu di Cameron Highland tanpa gangguan sampai dalam tak sedar layanan istimewa Ayu telah mencetus rasa cinta dalam hati Hisyam Namun satu panggilan dari Sara telah disambut menyebabkan Ayu berkeras menamatkan tempoh bulan madu mereka Sekembali di rumah agam Ayu mengambil keputusan merelakan Hisyam mengahwini Sara kerana bagi Ayu dia telah gagal menawan hati Hisyam Hisyam juga kecewa kerana baginya Ayu tidak sungguh sungguh mempertahankan cinta buat dia sedangkan hati dia mula mencintai Ayu dalam diamSatu insiden telah menyebabkan Ayu bukan lagi halal untuk Hisyam apabila Hisyam terburu buru menjatuhkan talak Apa yang berlaku buat Hisyam nanar Berjayakah Hisyam memujuk Ayu kembali ke pangkuan apatah lagi Ayu sangat2 kecewa diceraikan dalam keadaan mengandung anak kembar Ok pi beli sendiri kalau nak tau ending sbb Cik Pah pun bersusah payah nak dapatkan versi cetak ni Dari kedai ke kedai mencari di 'P' akhirnya terjumpa di 'M' dalam keadaan cover yang agak komot Ok la juga dapat diskaun walaupun ciput daripada disuruhnya Cik Pah pi ke cawangan 'M' yang lain

summary KuSeru Rindu Itu

review KuSeru Rindu Itu Ô eBook or Kindle ePUB Õ ✈ [PDF / Epub] ✅ KuSeru Rindu Itu By Hanni Ramsul ✸ – Johns-cycling-diary.co.uk Perkahwinan itu tiada kekurangan langsung Hisyam bahagia menjadi suami kepada Idayu dan Idayu sepuluh kali bahagia bergelar isteri kepada lelaki yang dicintai sepenuh jiwanya itu walIdayu hanya berlandaskan rasa tanggungjawab satu kenyataan yang perlu dia hadapi dia tidak mampu untuk berpisah dengan IdayuLalu benarkah ada cinta yang mekar di hatinya untuk Maisara dan benarkah juga hubungannya dengan Idayu hanya kerana tanggungjawab semata mata Mampukah dia menerima hancur sekeping hati milik Idayu dengan kecurangannya dan mampukah Maisara terus membawa bahagia di jiwanya Siapakah sebenarnya yang benar benar dia cin. makan hati sungguh cerita nisakit hatinya dgn Hisyamgrrrasa nk tepuk tgn bila Ayu jual mahalpadan mukamerana sungguh Hisyam

Hanni Ramsul Ù 3 free read

Rasakan perlu diisi dengan kehadiran seorang gadis manis bernama Maisara Maisara mengajarnya erti rindu Maisara juga berjaya membawa debar di hatinya apabila mata saling bertaut Yakin itu adalah cinta yang dia cari Hisyam nekad mahu bersama dengan MaisaraNamun satu hakikat yang mula dia sedar desakan demi desakan daripada Maisara agar Idayu disingkirkan di antara mereka telah membuka satu dilema baru Walau dia yakin hubungannya dengan. antara novel terperam entah berapa tahun sedap dibaca bagi yang suka baca kisah asam garam rumah tangga banyak iktibar yang boleh dijadikan tauladan ya agak tebal kalau nipis macam tak best pulak nak kata meleret tu tak cuma bila detail macam ni memang seronok nak main kocak kocak emosi towards the end ku yang sedih sendiri huhucinta perlu atau tidak di dalam rumah tangga atau hanya cukup dengan perasaan tanggungjawab itulah persoalan utama yang dibawa oleh puan penulis cantik Hanni Ramsul hisyam yang dah berkahwin dengan idayu mula berasakan yang dia sudah jatuh cinta dengan maisara dengan isterinya hanya perasaan tanggungjawab untuk membahagiakan tetap tegas menafikan perasaan cintanya untuk isteri bila teman baiknya shahrul menasihatkannyaidayu pula dia tahu walaupun hisyam tidak memberitahunya apa apa tujuh tahun dia cuba meraih cinta dari hisyam tapi rupanya sia sia bila mengetahui akan hal hisyam dan maisara buat idayu merasakan yang dia perlu mengalah cuma dia menanti hisyam memberitahu kebenaranmaisara dendam dalam hati buat dia rasa dia perlu bertegas ibunya mangsa cerai bila isteri pertama ayahnya membuat tuduhan bukan bukan dia mahu menjadikan hisyam kepunyaannya seorang dalam pada pujuk memujuk supaya hisyam mengahwininya segalanya terbongkar bila dia merasakan ianya menjadi satu peluang ada pula perkara lain yang menghalangpart hujung jadi sedih bukan sebab novel ni tak best tapi sebab mengenangkan pengorbanan si isteri walau badai bertalu talu datang tapi tetap teguh berdiri berjuang lelah macam manapun tetap kental hati menerima memaafkan dan mengikhlaskan apa saja yang berlaku teguhnya rumah tangga bila bukan saja nakhodanya bijak mengemudi tapi bila juruarahnya juga bijak menunjuk arah yang betul dugaan dan cabaran mampu ditepis bersama